Hemma i sverige!

Äntligen hemma i sverige! Så sjukt gött!! Varit hemma i några timmar och har varit och hämtat Wille. Vad jag saknat honom alltså... Helt sjukt. <3 Imorgon tänkte jag åka till stallet. Pussa på ponnyn och ut på en lång barbacka tur i skogen... Bara få mysa och prata hemlisar.. <3 Haha. Saknar Ronny såååå jäkla mycket. Herregud säger jag bara.. Just nu finns det inte mycket att uppdatera om.. Inspon nere på noll och jag känner att jag lätt skulle kunna klicka på radera blogg. Men jag ska kämpa. Ska klara det! Man kan inte alltid ligga på topp men man måste leverera annars funkar det inte.. Men som sagt. En STOR förändring kommer ske... Om några veckor. Då smäller det och jag avslöjar ALLT. Egentligen bara jag som vet om det. Några kanske blir besvikna med jag gör det för min egen skull... Men det kommer bli såååå himla kul. Och kommer köra på det! Hoppas ni mår bra. Hörde förresten att vädret varit sjukt bra här i sverige. Och från min sida gillas det inte... ;) Haha gött för alla er som inte har råd att åka till turkiet i alla fall... 20130723-195053.jpg

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack Lina för allt du har hjälpt mig med! Betyder jättemycket allt du gör och allt fint du skriver. Du verkar vara en otroligt fin tjej! <3 Bästa du

Svar: Varsågod! Tack förresten, det värmer! <3
linastrom

2013-07-25 @ 11:05:03
URL: http://matildaengblom.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0