Men hallå Sverige?!

Hur har ni det? Jag har det sjukt bra. Det är i alla fall varmt! Badat hela dagarna och solat. Har blivit lite brun. Men nu blir det att pressa i fyra dagar. Så kommer jag sedan hem brun. ;) Låter det bra? Jag har tagit massa bilder. Både bra och dåliga. Internet är halvbra. Wifi i lobbyn. Det känns ju bättre än bra. Vet inte riktigt vad jag ska skriva... Imorgon ska vi nog ner till Alanya. Shoppa lite och så... Har även en big fundering just nu... Hm.. Sug på den karamellen ni! ;) Haha. Jag hoppas det ösregnar i Sverige. Och att det är 20 minus. Bra kombo där! Haha, i Sverige är ju allt möjligt. :p

20130719-191240.jpg

Kommentarer
Postat av: Sanna

Här i Sverige är vädret bra! 28 grader i skuggan och klarblå himmel! Så ska det även vara de kommande dagarna.
Inte ett dugg avis på er :)

2013-07-20 @ 15:09:33
Postat av: Pia

Töligt för dig att vi har kanonväder

Svar: Haha... ;)
linastrom

2013-07-21 @ 18:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0