Tandläkaren!

Ska snart iväg till stallet. Tandläkaren kommer idag för att kolla pållarnas tänder. Ronny gillar inte sånt så jag ska såklart vara med. Ska rida lite i paddocken innan. Perfa ridväder ute nu. Inte för varmt, inte för kallt och molnigt. Har förresten lagt in alla turkiet bilder på datorn nu så ikväll ska jag redigera massa och lägga ut på bloggen. Så mycket bilder kommer komma. Lovar! ;) Mår halvbra just nu. Inte på topp, inte på bott. Liksom där i mellan.. Längtar såååå mycket till att få hoppa. Inte gjort det på säkert en månad. Siktar på en clear round i augusti/september. Det ska bli sjukt kul så nu måste vi sätta igång! 1 träning i veckan. Är ett MÅSTE. Om ingen kan träna mig ska jag försöka hoppa lite låga höjder på egen hand. Alltid kul det också ;) Ha en bra dag.. Vi hörs senare... Pooooooss :* 1 En bild från resan. Sitter i flygplanet påväg ner. Jag vet att jag ser helt fail ut på den bilden. Men bjuder. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0