Hästköttskandalen

Ingen har väl missat det här med hästkött. Att det finns i findus lasagne och nu även i Ikeas köttbullar. Och även troligtvis i andra köttfärdigrätter. Men nu uppger källor att det är häst i H&M's kläder. Det fick mig att nästan dö av skratt. Nu har det väl ändå gått lite långt. Hästkött i kläder? Naij, skulle inte tro det va... 
Här har jag tagit ett litet citat ur en text källan hittar du HÄR "från det käcka laboratoriet om att det kan finnas spår av hästpälsar i företagets skjortor, då kunder har reagerat på kläder som sett ut som hästhuvuden"
 
Ja, precis. Dina kläder liknar ett hästhuvud? Haha, det är nog snarare motivet. Och motivet? Det är gjort av någon slags plast. Plast kommer från olja. Har nu hästarna flyttat in i oljetankar? Nej, det skulle jag nog inte tro.
Så hästkött eller själva skinnet då eller vad det nu är frågan om. Det finns inte i kläder. Allt detta tror jag är lögn. För i bomullskläder finns det verkligen inte häst. Att jag fått mig ett gott skratt. Japp, det har jag verkligen! xD
 
Hela den där 'artikeln' är på skämt. Men tyckte bara detta var så sjukt kul. 
 
 
Haha, den här är ju bara för bäst xD

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0