Måste uppdatera!

Nu känner jag mig verkligen tvingad till att uppdatera. Men det finns inte så mycket att uppdatera OM. Jag har inte gjort något idag typ. Tittat på film och varit i affären. End of the story.
Klockan fem kommer Sanna, Alvin, Alicia och Jonas. Så ska vi äta påsk mat och trycka i oss massor av godis. Påskafton två dagar i rad! ;)
Imorgon ska jag till stallet, vet inte riktigt hur det är där nu. Kanske jag kan rida i paddocken. Men bara kanske.
I fredags var jag och sa hej till hästarna i stallet men jag red inte eller mockade. Var bara där i tio minuter typ och myste lite. Så nu saknar jag att sitta på häst ryggen och att stå och rykta. Min lilla bebis häst.. som är sötast av alla. Bebbo <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0