Taggad!!

Nu är jag taggad igen! Hela dagen har jag känt att något fattas. Det har verkligen inte funkat. Och det är att jag inte gjort det jag tycker som bäst om. Jag har inte bloggat. Allt känts upp och ner konstig känsla i magen och liksom njaee. Men nu är jag sjukt taggad. Jag ska verkligen satsa på bloggen lägga ner tid. Lägga andra saker åt sidan och priotera bloggen lite mer. Den får inte bli ett nödvändigt ont liksom. Jag hoppas på att HorseWorld fixar det där med statestiken. Jag siktar högt med bloggen och vill att den ska komma någonstans. Att hamna på topp 20 här på HorseWorld är ett av mina mål. Hur coolt skulle inte det vara?? VI tillsammans ska fixa det. Nya bloggläsare ska kika in här och bli glada. Mötas av ett leende och bra uppdatering. Jag älskar att skriva och driva blogg. Och jag vill komma någon vart och inte bara stå och stampa. Hoppas ni vill hänga med på bloggresan. Med mig! Och jag lovar att tävlingar och överraskningar kommer komma upp. #skickavidarenätkärlek 20130517-074232.jpg

Kommentarer
Postat av: liana

Lyckat till tjejen! Man kan nå allt,bara man vill! <3

2013-05-30 @ 21:20:27
URL: http://lianass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0