Att lyfta fram andra!

Något jag tycker är sjukt viktigt är att lyfta fram andra. Att liksom puscha folk att de är bra på det de gör. Många är bara avundsjuka och ser inte possitivt i att någon annan har lyckats. Jag tycker tvärt om, visst jag kan vara avundsjuk men om jag är det ska jag ge fan på att bli lika bra! Så, jag tycker att alla ska se possitivt i andra. Lyft fram personer du gillar, och sådana som du tycker är bra på det de gör. Om det är en bra vän, super bloggare eller en duktig fotbolls spelare. Ingen betydelse, lyft fram folk och visa att du är glad för deras skull. Jag älskar den känslan efter att ha lyft fram någon, skrivit något snällt och man sen får ett sådant där TACK. Alltså, sjukt den känslan är ju hur go som helst. Att göra andra folk glada det gör ju en själv sjukt glad. Inte provat? Då tycker jag att du borde prova. ;) DSC_0592

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0