Jul frukost!

Pappa gjorde egen jul skinka igår så idag blev det skinkmacka till frukost! Hur gott är inte det? Snart är det äntligen jul och imorgon tänds första ljuset i adventstaken! Nu ska jag hoppa i stallkläderna och åka till stallet. Jag tänker mig en mysig uteritt idag. Alltid kul! Sen i eftermiddag bär det vidare till stan för att se bio! Ett riktigt inlägg väntar på att få släppas också. Under dagen kommer det ut och jag tror ni verkligen kommer att gilla det. Ett väldigt viktigt ämne!

20131130-093344.jpg

Kommentarer
Postat av: Josefin Pageryd

gott med julskinka :D
Har ett viktigt meddelande till personer/läsare på bloggen, läs gärna och just du ska ta åt dig! Kram / www.pageryd.se

2013-11-30 @ 09:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0