Men hallå? Nej jag är inte död!

Hallå? Sorry för uppdateringen idag. Skolan tar upp så mycket tid. Varför? Vet inte, fråga han som kom på skolplikten.. Nej! Idag har jag varit i stallet, skrittade ut barbacka på Ronny. Åååh vad mys. <3 Gött när man är lite småkall och hoppa upp på hans rygg, man blir helt klart varm. Det är verkligen en annan känsla att rida barbacka, älskar känslan och jag ska verkligen ta vara på och rida barbacka så ofta som möjligt! Synd bara att min balans är som den är, tråkigt värre. Men men. Nu ska jag lägga mig i sängen under täcket och titta på ett avsnitt av gossip girl och sedan sätta mig vid datorn igen och blogga inställda t imon. <3 Godnatt, sålänge. ;) 20131104-183816.jpg 20131104-183827.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0