Missade bussen..

Jag förberedde mig för att åka till stallet och allt och så kollade jag på klockan och insåg att bussen redan åkt. Så nu sitter jag i min säng med datorn i knät och hästkläder på mig (hoppas inte mamma läser) Men mamma kommer hem klockan 5 och då skjutsar hon mig istället. Idag ska jag rida ut med Pia, om hon inte redan hunnit rida ut *host* *host* Igår gick jag och la mig super tidigt. Låg redan i sängen klockan åtta? Kollade på ett avsnitt av gossip girl och somnade. Men jag är fortfarande så himla trött. Ärligt fattar jag inte vad det är med mig. Jag sover inte direkt mindre än alla andra, snarare mer i så fall. Dessutom har jag ju ofta väldigt ont i huvudet. Men nog om att klaga. Hoppas ni haft en bra tisdag! DSC_0578

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0