Sjukt taggad!

Gud vad taggad jag är på bloggen nu alltså! Leverera inlägg efter inlägg öka statistiken och få respons från er! Nu ska bloggen växa, jag är sjukt taggad! Visst jag kanske inte är lika taggad imorgon men nu ska detta gå. Alltså jag älskar att blogga. Fingrarna bara trummar mot tangenterna när jag skriver och jag får inte stopp på de. Även om jag vill, det är som ett instrument ju. Lurarna i öronen och låta fingrarna dansa över tangenterna. Eller vad säger ni? Har ni tänkt så någon gång? Nu har jag bloggat i snart två år, det blir två år i februari. Jag har bloggat på tre olika bloggar och nu känner jag att det är här jag vill stanna. Här vill jag stanna, här på denna bloggen. Med er bloggläsare. Kvittar om ni bara är 20 stk, för alla började ju någonstans. Alla började ju på 0 läsare. Och även jag. Så nu kickar vi denna bloggen. På riktigt på riktigt och på riktigt! Bloggning <3 me = true DSC_0741

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0