Slapp söndag och inga planer..

Resten av dagen = inga planer. Mamma är ute i köket och bakar lussebullar och jag sitter i mitt rum och skriver till er. Ikväll blir det fika, gött lussebullar måste ju vara det godaste någonsin? Och speciellt de som mamma gör. Tror förresten att mamma sa ja till att fota mig lite idag. Jippie, så kanske lite nya bilder på bloggen ikväll? Vi får se. ;) Vill också bli fotad i stallet någon dag också. Men just nu är det bara grått ute och det är ingen trevlig miljö. Men när snön kommer lovar jag er fin fina bilder på mig och Ronny ute i snön. Nu ska jag fixa mitt hår och byta om. Sitter i mjukis byxor och munk tröja. Vill ni kanske se mig i min fina söndags mys outfit? Nä vi skippar det. Jag ser ändå ut som ett lik. ;) DSC_0574 Miss the summer so much <3 

Kommentarer
Postat av: friskey

Saknar också sommaren! :(

2013-11-25 @ 17:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0