Snö!<3

Åh, det är så mysigt ute just nu. Den första snön har precis kommit och ligger som en tunn filt över allt. Så fint och mysigt. Verkligen jul känsla över allt.  På "torget" hos oss är det fina lampor i träden, lyktstolparna har fina stjärnor och inne i kyrkan är det marknad och imorgon är det väl skylt söndag? Jag kommer inte gå då jag är hos pappa, är inte så intresserad men det är jätte fint över allt! Men idag var jag i alla fall i stallet och red ensam ut med Ronny i snön. Och det var mer än mysigt, vi travade massor och galopperade även lite. Lite bus blev det när Ronny tyckte att vi skulle hem och jag tyckte att vi skulle busa lite till. Och han gav med sig till slut. ;) Nu sitter jag framför datorn ny duschad och med håret i en fläta. Taggar super mycket för bion. Det ska verkligen bli sjukt kul att äntligen få se Catching Fire. Jag har väntat ända sen ettan! Dessutom ska jag få snacka och prata med Sann igen. Vi träffas ju varje dag i skolan men du kan vi liksom inte prata. Så nu ska det bli riktigt sis talk! Ni har en mysig lördag så har jag det! Kramii <3 20131130-143917.jpg

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Såå söt ponny!!

2013-11-30 @ 21:37:30
URL: http://Russetville.Webblogg.Se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0