Talk talk talk.

Suttit med mamma ett tag nu. Vi pratat om skolan, vänner och allt möjligt. Det känns som om det verkligen behövdes. Jag är så sjukt glad att jag har mamma som jag kan prata med om något är jobbigt eller om jag funderar över något. Och det är ju det föräldrar är till för. Att hjälpa och stötta sina barn. Älskar dig mammi <3 Nu ska jag börja med att skriva ett speciellt inlägg som jag tror ni kommer gilla. Ni får se vad det blir sedan. Satt även förut och skrev ett riktigt inlägg. Det kommer ut någon gång i veckan. Det var sjukt gött att skriva det. Ner med alla tankar och sen tjoff ut med det. Så skönt sen när jag kan publicera det och se era reaktioner! Jag såg dessutom att jag nu publicerat 501 inlägg och 502 med detta! Bloggen goes wild!! DSC_0925 (2)

Kommentarer
Postat av: Nora Bååth

www.norabaath.se
Ska stilbedömningen bort i från SM i hoppning?
Dela med dig av din åsikt.

2013-11-26 @ 21:46:11
URL: http://norabaath
Postat av: Kajsa

Fin du är! :)

2013-11-26 @ 21:59:52
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0