Vad händer?

Något jag länge tänkt på är horseworlds topplista. Den känns lite... Ja vad ska man säga konstig. Bloggen som ligger etta har ett inlägg och den har den designen man får när man börjar blogga och inlägget är det här "Hej världen!" Och bloggen som ligger tvåa är nedlagd. Och längre ner finns bloggar med uppdatering som suger. Kanske ett inlägg i veckan och inlägg utan bilder. Jag vet inte vad jag ska tro. Är det som står där sant eller har det slått slint i systemet? För jag kämpar med min blogg och försöker ha bra uppdatering varje dag. Varje dag sitter jag vi datorn och skriver ganska långa inlägg. Och ibland korta. På kvällarna gör jag inställda som ska ut nästa dag osv. Mitt mål är verkligen att få synas på topplistan, det skulle vara hur coolt som helst.. Haha.. Men ni får ha en bra dag. Snart kommer mammi hem med lite mcdonalds mat till mig. Mums. <3 Fail Haha, hittade denna bilden i kameran. Fail.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0