Vänner som sviker.

Något alla har varit med om är vänner som sviker. Vänner som sviker. Tro mig jag har haft många men tror jag svikit några jag med. Visst så är det ju och man måste ju erkänna.  Det värsta är när en riktigt nära vän sviker, någon man har berättat allt för. Någon som vet mina innersta hemligheter. Vad skulle då inte vara pricken över i:et att efter en dag vet alla på hela skolan mina hemligheter. Okey det har inte hänt mig men jag vet att det hänt för flera. Och det är ju hemskt. När man trodde man kunde lita på någon och så sviker den.  Just nu har jag nog ingen vän jag riktigt kan berätta allt för. Skulle vilja, men jag är sjukt rädd om mitt innersta och jag vill inte att det ska hamna hos fel person.  Jag har förr haft väldigt lätt till att lita på folk, jag var ganska svag och sa det mesta till folk. Men nu på senaste har jag blivit mer tillbaka att jag vill inte berätta allt. Finns inte mycket mina vänner egentligen vet om mig. Och jag väntar på den där riktiga vännen. <3  DSC_0614

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0