Varför ska vänner alltid svika?

Jag har en "vän" som jag känt väldigt länge. Menar då väldigt. Men på senaste har hen börjat att undvika mig för att hen har sååå himla mycket andra vänner som är så mkt roligare att umgås med. Men när hen är ensam är jag "sååå himla viktig för henne" Alltså ärligt? Vart finns respekten där? Varför ska jag vara någon slags reserv eller något. Alltså nä, jag tycker det är sjukt dåligt. Som om jag är en docka man bara kan leka med när man har tråkigt. Men nej, alltså verkligen nej. Jag blir så jävla arg så jävla jävla jävla arg. Som för någon dag sedan hade vi bestämt att va. Nä, då ska hon göra annat. Och vad hör man då? Jo att hon sagt till en av mina andra vänner att det var jag som "dissade". Där tog nog respekten egna ben och gick någon annanstans. Jag blir så jävla förbannad. För varför ska jag smutskastas när jag bara är mig själv? Jag tror att jag satte ner foten rejält idag. Snackade även med en lärare om det och visst var det skönt att få ur sig det.  DSC_0564

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0