Ååh, vad glad jag blir!

Loggar in här på bloggen och ser att jag har 11 olästa kommentarer. Ett leende sprids verkligen på mina läppar. Ni är helt grymma och statistiken från igår var AMAZING! Så sjukt glad för detta, kommentarer rullar in och jag ser era åsikter, medans ni tar del av mina! Detta känns riktigt grymt och jag är sjukt taggad på bloggen. Såg även att ni gillade mitt åsiktsinlägg jag publicerade, var lite nojjig först. Visste inte om jag vågade publicera det men jag gjorde det. MINA åsikter och mina upplevelser! Inte läst inlägget? Klicka HÄR Dagen idag har varit helt chill. Och jag är väldigt uttråkad. Har ångest över att det redan är torsdag. Det har inte hänt så mycket under lovet. Men det blir väl vad man gör det till. Är riktigt sugen på att bli fotad. Kanske att mammi kanske kan fota några bilder på mig till helgen? Please? På lördag ska jag och mamma kanske till stan, jag ska köpa smink och lite nya kläder hade jag tänkt. Och dessutom är ju mamma och Per i Göteborg nu och det skulle iväg och shoppa idag. Så kanske att något fint plagg till mig slank ner i en av påsarna? HOPPAS! ;) 20131029-213212.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0