Bloggar

Bloggar, det finns sjukt många sånna. Över en 10.000 och över 3000 här på bara horseworld!? Så man förstår ju, att alla har åsikter och att det väcks massa reaktioner varje dag. Sen så finns det ju de stora bloggarna och de små bloggarna. Men vi alla är människor med liv. Alla vi har känslor och åsikter. Det finns massa olika sätt att blogga på, antingen bloggar man kort och genomskinligt eller så bloggar man långa inlägg, så att läsarna verkligen lär känna bloggaren. Man väljer själv på vilket sätt man vill blogga. Och så finns de de bloggar där fler än en person bloggar, som min och Claras blogg. Men vi alla har samma intresse, vi gillar att skriva. Vi vill fånga upp läsarens intresse. Och det är det som gör VARJE blogg unik. För att INGEN blogg är den andra lik, INGEN har en sån blogg som jag. Alla har en annan blogg där de skriver om sig själv. Det är det jag tycker är så coolt. 10.000 olika weblplatser. Men alla har ett stort ansvar, även om du sitter med tre unika läsare kan du inte vara elak, pika någon eller göra något dumt. För att om en av de 3 personerna sprider det du skrivit kan din blogg få ännu fler träffar, och jag vet. Det är så en del bloggare gör för att få läsare. Men det om något annat är så omoget, att hänga ut någon för att sedan själv bli kung över alla. För efter ett tag har de där raderna glömts bort. Men vill man sitta där med bloggläsare som inte ens är äkta, men bloggläsare som i början velat se hur rå och grym du är? För att du sedan målat på en falsk fasad att du är bara såååå snäll.. Alla skriver om olika saker, ena personen skriver om fotboll, andra om mode, tredje om hästar, fjärde om skidor, femte om vänner, sjätte om design… Man skulle kunna fortsätta i evigheter.. Jag älskar att blogga och allt annat som har med bloggning att göra. Jag har i ungefär 2 år bloggat från och till. Inget jag ångrar. I framtiden skulle jag vilja jobba som proffesionell bloggare, fotograf och data design. Eller djurvårdare. Om man vill nå sina mål, måste man kämpa och det ska jag göra. Nu är jag sjukt taggad på bloggen och blogginlägg. Kommer leverera bra inlägg och inte inlägg med bara en rubrik och en bild, inlägg med riktig text så att ni får lära känna mig och vem jag är. 1

Kommentarer
Postat av: Clara J

Fin blogg du har! :D

2013-10-21 @ 14:21:47
URL: http://clarajennefors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0