Godnatt!

Idag har jag gjort lite allt möjligt. Malin kom runt ett och då cyklade vi och hämtade ett paket till henne. En sjukt snygg jacka. Tror märket hette Hollis? Fick dessutom låna hennes andra jacka, den är SKIT snygg och jag lovar er bilder på den någon dag framöver. Sen åkte jag med bussen till stallet och red som sagt ut en kortis bara. Det hann bli ganska mörkt vilket var lite tråkigt men det var mysigt. Nu på kvällen har jag målat naglarna. Kan säga att det blev misslyckat och har målat om de minst 5 gånger. Till slut blev jag så sur så jag tog bort allt. 1 timmes jobb bara poff, och det säger ju lite om mitt temperament. ;) Har även noppat mina ögonbryn. De såg förfärliga ut. Inte så mycket bättre nu men lite i alla fall. Jätte ledsen över att jag inte uppdaterat idag men nu blev det så. Haha. Godnatt och sov gott alla!

20131028-231025.jpg Ser förfärlig ut, haha. Men nu ska jag sova. Lång dag imorgon... Zz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0