Ida Woxlin, en grym tjej!

Ida Woxlin, en 14 årig tjej boende i Gävleborg som driver en av sveriges allra bästa bloggar. (enligt mig) Ok, vet inte vart jag ska börja. Men har älskat denna tjejens blogg sen första gången jag kikade in. Hennes sätt att skriva på får en bara att vilja läsa mer. Kan inte läsa mig trött på denna tjejens ord. Hon får en glad och peppad på samma gång. Hon får en att le, även i de mörkaste stunderna. Ida ser alltid något possitivt i allt. Som den gången det gick skit på hennes första dressyrtävling. Hon lämnade tävlingen bakom sig med orden "Man kan inte göra mer än sitt bästa!" Och visst är det så, man kan inte göra mer än vad man kan. Jag kan inte hoppa 1 meter barbacka men jag håller mig kvar i sadeln över 70cm med sadel. Och det är mitt bästa. Men det går ju fortfarande att öva? Denna tjejen får mig sååå taggad på allt. Man kan läsa bloggar där folk har en ponny som gått sm femtielva gånger och som går i form så fort man bara lirkar lite med tygeln. Men Ida nej bannemej. Hon går på ridskola ynka två gånger i veckan men hon kan tävla LB på en ridskolehäst! Det om någon är coolt. Att visa "jag kan" även om man inte får allt serverat. Att kämpa och vilja är det som tar en någonstans i världen och Ida visar det! Jag har läst bloggen i kanske 2 månader? Inte alls länge men whatever, kär i bloggen. Går det? Jajjemen! Ida har gått och blivit min största förebild genom att bara vara sig själv. Även om hon driver en liten blogg så går det, hon är min största förebild. Hon visar att bara du vill så går det. Vill man något jäävligt mycket, då går det. ALLTID! Så alla därute, gör mig en tjänst och kika in bloggen! HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR  idawoxlin

Kommentarer
Postat av: Ida Woxlin

Åh, Lina, du förstår inte hur brett mitt leende på läpparna är just nu och hur varm jag är inom mig! Finner inga ord hur jäkla glad jag är - tack snälla du!! Åh hur ska jag kunna dig nog, åh vad jag är glad. Det är precis detta jag vill med mitt bloggande! Super kul att du blir inspirerad av mig. Önskar dig all lycka i framtiden med allt! Kram ❤️

2013-10-22 @ 21:31:56
URL: http://IdaWoxlin
Postat av: Autumn | Ida Woxlin

[...] ni går – klicka er in och läs DETTA inlägg, blev riktigt glad och nästan tårögd när jag läste det..tacksamheten och glädjen till [...]

Postat av: Josefin Pageryd

Vad fint av dig! :) Puss/ www.pageryd.se

2013-10-23 @ 16:31:17
Postat av: emmielindholm

Åhh så gulligt skrivit till ida!!
Jätte fin blogg du har och jätte jätte gullig ponny du har! Kram på dej och om du har lust så kika gärna in på min blogg! kram!<3

Svar: Tack!! Klart jag kikar in din blogg. ❤️ Kram.
linastrom

2013-10-23 @ 17:30:52
URL: http://emmielindholm.horseworld.se
Postat av: favvoklara

Bästa nloggen du har pckså :)

2013-10-23 @ 21:07:39
Postat av: Tilda Åkesson

Ja, jag håller med dig om Ida! Jag följer inte bara henne på bloggen utan hon är en utav mina bästa vänner i verkligheten också, och hon är en sån vän alla borde få ha. Grym på alla sätt och vis, snäll, hon ställer alltid upp för en osv. Nej, skulle kunna fortsätta i evigheter.. :)

Fin blogg du har också, kramis! :)

2013-10-24 @ 17:59:37
URL: http://tildaakesson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0