Inga planer..

Åker inte in till stan idag, nää. Så idag planer då? Nae, inga. Mest chilla osådär. Känns ju lite tråkigt sådär men ja. Stallet sen somvanligt. Rider nog ut en kortis. Imorgon fyller Per 50 år. (Min "låtsas pappa") Ärligt talat vet jag inte vad man ska kalla det. Mammas kille låter super fult och vi bor ju faktiskt tillsammans så haha (det där lät också fel) Men han fyller i alla fall 50 så vi ska fixa med mat, duka städa och fixa. Sedan kommer det massa folk runt 17. Annars är veckans planer också oplanerade. Jag är sån att jag tar dagarna som de kommer. Ska mest chilla, kanske vara med någon. Veckan kommer säkert gå fort som alla andra veckor. Flummigt inlägg, vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Har ett inlägg på utkast som kanske kommer upp under dagen. Kanske..  20131027-175314.jpg

Kommentarer
Postat av: amalia

fin blogg!

2013-10-28 @ 13:35:34
URL: http://www.aewahlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0