Man bildar band..

Varit borta från Ronny nu i två dagar. Märker att det är way to long time. Efter två dagar får jag abstinens och tårar i ögonen av att skriva detta inlägg. Jag och Ronny har bildat ett sjukt starkt band mellan oss, vi kan lita på varandra. Jag vet att han gillar mig, och jag älskar honom. Jag rider honom 5 dagar i veckan, 5 dagar i veckan får jag umgås med den som gör mitt liv värt att leva. Utan Ronny skulle jag inte klara av livets dagar. Han gör mig lycklig, så fort jag tänker på honom blir jag glad. Det är bara hästfolk som fattar vad jag menar. Ni fotbolls folk fattar inte vinken. Men om man har en häst, som man umgås med hela tiden. Man skapar band. Extra mycket har jag och Ronny blivit ett den senaste tiden. Innan red jag honom 2 dagar i veckan. Jag red kanske i skogen 1 gång och i paddocken en. Nu känner jag att jag kan lita på Ronny. Till 100%. Jag rider 5 dagar i veckan. Paddockpass blandat med mysiga uteritter. Allt blandat. Jag + Ronny = ett. Knäppt inlägg, men jag tror ni förstår. Svårt att få in massa känslor i ord. Håller ni med mig eller inte? Kram 52

Kommentarer
Postat av: Ivanka

Jätte fin bild :D

2013-11-01 @ 17:35:22
URL: http://ivankas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0