Precis gjort en video!

Jag har precis gjort en video. En "What's on my iPhone" Gjort om den 1000 gånger och nu blev jag äntligen hyffsat nöjd. Just nu lyssnar jag på Linn & Ebbas podcast. Två grymma tjejer med många kloka tankar. Ikväll ska jag ju iväg till stallet, saknar att rida. Inte ridit på två dagar. (shiiiiet) Haha. Nej, igår var jag ju i stallet men jag red inte. Släppte Ronny i paddocken och vi busade runt, riktigt kul var det. Imorgon drar jag in till stan, jag och syrran ska shoppa och kika runt på kläder och allt. Ska bli riktigt kul och bra början på höstlovet. Men idag ska jag bara chilla innan jag drar till stallet, jag ska blogga redigera bilder och ja bara chilla och ta det lugnt. Hoppas ni mår väldigt bra och att ni gillar bloggen och dess uppdatering, inlägg och flyt. 20131022-162342.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0