Vuxen poäng till mig ;)

Har precis bäddat rent min säng. det måste ju vara en rejäl vuxen poäng alltså.. ;) Men det är så sjukt gött att lägga sig i en renbäddad säng. Man känner den ljuuuva doften av det där speciella tvätt medlet och man känner sig liksom hemma på riktigt. Just nu saknar jag min ponny jätte mycket. Kan inte åka till stallet förens på lördag och jag känner mig redan rastlös. :( Hur ska jag klara mig? Ronny kan ju flytta in i mitt rum, han och Wille kommer ju bra överens. Drömma kan man ju alltid. Men hur var det "If you can dream it, you can do it" Haha, så får det bli. Nästa gång jag åker till pappa får Ronny följa med och sova i mitt rum! Vill även tacka alla som varit inne här idag. Har fått några nya kommentarer och dessutom lite frågor till frågestunden! Det är super kul när ni kikar in och lämnar kommentarer. Det gör mina dagar! Nu ska jag ut på en kort prommis med Wille. Det är ju sådant man får göra när man passar hundar.. ;) Visst blev det fint?    20131030-184936.jpg

Kommentarer
Postat av: Maja

Tack för att du är med i tävlingen, vinnaren dras på lördag :)

2013-10-30 @ 18:57:37
URL: http://www.majaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0