Ok, bloggen nu.

Äntligen, tid för bloggen. Kan ju säga att allt är hej kom och hjälp mig just nu. Finns ingen rutin i något känner jag. Speciellt bloggen, njae ärligt jag hinner inte ens med den. Vart tog all min tid vägen? Förr hade jag ungefär 2-3 timmar ledig tid, varje vardag. Och nu helt plötsligt har jag inte ens tid att slänga in något kort inlägg.. Men jag mår bra, jag lovar. Jag är på topp och skrattar mig genom dagarna.. Idag var det hoppträning. Det gick verkligen super. Fick några riktigt bra språng, det ända som inte riktigt sitter är galoppen men den får vi träna på! Men, nu är det ingen mer träning. För på lördag smäller det. Pay&Jump. Snacka om att jag är taggad, men nervös.. Imorgon ska jag och mamma ner till hööks och köpa någon tröja jag kan ha på mig på lördag. Sedan ska jag till stallet och fixa allt. Smörja sadel och träns, fläta svansen, plocka ihop borstar, rykta honom FIN, sätta schabrak på sadeln och gå på promenad. Så det finns lite att göra. Men det ska bli sjukt kul, lite tävlingsfix.. <3 Men nu SKA jag göra lite inställda. <3  50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0