Skoltrött, redan?

Om jag ska vara helt ärlig. Jag har redan blivit skoltrött, skolan tar så sjukt mycket på krafterna och man är trött 24/7. Dessutom börjar vi åtta varje dag, förutom måndagar halv nio. Men jag måste varje dag cykla till skolan halv åtta. Vilket jag HATAR. Vi har ju fått nya lärare och det tar LÅNG tid att lära känna varje lärare. Man vet liksom inte hur allt funkar. Dessutom så har vi mycket NO, typ varje dag. Och ja, jag och NO. Dålig kombination, riktigt bad. Men det är bara att bita tag i skolarbetet, även om det inte är kul. Thats life liksom. Inte alltid bra. Men det är sjukt kul att ha börjat högstadiet, men saknar förra skolan. Men visst, skolan är ju skolan. Har klarat mig igenom 7 år så varför ska jag inte klara 3 till? Så dessa sista år, ska jag satsa på skolan. Bra betyg = bra utbildning. Me likes!! Så är ni skoltrötta eller fortfarande taggade? 36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0