Studiedag!!

Imorgon har jag studiedag!! Känner att den kom perfekt, känner verkligen att det är behövligt. Imorgon har jag inte mycket planer. Ska ner till stallet på kvällen någon gång annars så ska jag ta det lugnt! Det har varit en väldigt chill dag. Red ut en kort sväng idag. Galopperade väldigt mycket och Ronny tyckte att det var jätte skönt. Han drog som attan. Och jag lät honom galoppera i den farten han ville. När vi kom tillbaka var han jätte svettig. Så var tandläkaren där också. Han kollade tänderna och det gick väldigt fort. Idag mockade jag i en timme. Var sjukt seg, jag och Clara hade en ivrig konversation.. Haha.. Nu ska jag kolla PLL och sedan lägga mig framför tv:n. Slööö kväll. Imorgon har jag nog tid för att göra massa inställda?? ;)   55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0