Taggad till tusen!

Shit vad taggad jag är asså.. Pay&Jump, aldrig varit på något liknande innan. Magen bubblar och ja, jag är uppe i varv till tusen. Idag i stallet, gjorde ingenting. Mockade bytte vatten och fyllde hö. Pia skickade hem mig, hon tyckte att jag skulle vila och vara pigg imorgon. Bra ide.. Så imorgon är jag i stallet tidigt. Ska putsa sadel och träns, borsta Ronny fin och packa transporten. Starttiden var flyttad till 13:00. Det känns gött, slipper då vara i stallet jätte tidigt. Och kunde ta det lugnt idag istället. Nu ska jag redigera bilder och tömma kameran. Kameran ska vara tom och laddad tills imorgon. Väldigt viktigt! Lovar er att grymma bilder ska klickas. Det är ett måste! 17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0