Är statistiken verkligen allt?

Jag själv hamnar ofta i down perioder för bloggen. Då jag tror att ingen gillar min blogg, Att jag inte har några läsare osv. Sen vissta jag har inte största bloggen heller. Det vet jag. Jag toppar inte listorna men jag kämpar för det jag vill och tycker att det är jätte kul att blogga!
 
För mig är statistiken bara siffror. Ibland låga ibland höga. Men vad de än säger så kämpar jag ändå för det jag vill. Och detta är vad jag vill. Driva en blogg. Skriva mina åsikter. Jag skriver inte för någon annans skull än bara min. Jag klickar in här varje dag för att skriva. För att jag tycker det är kul. Sen om statistiken är lite högre än alltid visst då blir man ju helt klart glad fast jag tycker ändå att just det ATT blogga är det absolut roligaste!
 
Kanske lite rörigt inlägg men tror ändå att ni förstår! :)
 
 
Bjuder på denna! Det är ju ändå lördag. Right? ;)
 

Kommentarer
Postat av: Denise

Statistiken är verkligen inte allt! :) Det viktigaste är att man tycker det är kul, jag tycker att kommentarerna är så mycket viktigare än statistiken :) Och du, du har en jättefin blogg!

sv: Haha jag är också helt kass på att sy och allt sånt där, men vi gör ingenting för hand, det är datastyrda symaskiner som sköter allt :)

2014-02-22 @ 12:21:42
URL: http://flingans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0