6 saker Lina längtar till!

... Helgen!! Hoppas att min mobil kommit då. Yey! :D
 
... Påsk, min födelsedag, lov, godis, choklad och massa annat roligt som händer då. Längtar sååå mycket att det är sjukt!!
 
... Sommaren och sommarlov! Någon som är förvånad? Vill bara bort bort bort med all snö nu! Tack. Kommer bli en BÄST sommar tror jag..
 
... Att tävla! Shit vad jag vill tävla. Jag längtar längtar längtar. Just nu ser det inte ljust ut med tävlingar osådär men jag längtar verkligen tills jag ska få tävla första gången! 
 
... En riktigt bra blogg. Jag vill hitta den där perfekta bloggen som har allt jag letar efter. Jag har riktigt svårt att hitta bloggar i min stil. Jag kräver ganska mycket av en blogg för att den ska vara perfekt i mina ögon. PÅVÄG att hittat någon en gång. Men tappade tyvärr intresset för den bloggen.. Synd men sant faktiskt! Men jag verkligen tror att snart hittar jag den där bloggen. :)
 
... Livet.. Längtar Lina efter livet? Lever hon inte? KLART jag lever, men ändp längtar man ju lite till man blir större kan bestämma själv, slutat skolan och inte behöver tänka på läxor och bla bla. Då behöver man ju ändå jobba men klart man endå längtar. Fast ja det är ganska gött att vara liten också.. ;)
 
 
Ja, Lina gillar att klättra i träd. ;)
 

Kommentarer
Postat av: sara

Hej hej, såg att du ville komma ut på tävling. Vi har banhoppningsträning/ pay and jump den 16 februari på färjestads ridklubb. Du kan läsa mer på Fark.se

kram

Svar: Skulle vara jätte kul men har inte hoppat på några månader nu och vi är inte i jätte bra form, Men tack för tipset ändå :D
Lina

2014-01-30 @ 16:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0