As mys kväll.

Nyss käkat riktigt god pizza med pappa. Gott gott och dessutom skrattat till FunniestHomeVideos i soffan. Sjukt mysig fredagskväll. Verkligen! Nu sitter jag i min säng med Clara på face time. Avbryter inlägget hela tiden för att ha en pratstund med Clara. Hehe. Har jag någonsin sagt att jag älskar fredagskvällar? Käka en sen middag och alltid något extra gott och det framför tv:n. Sen ringa upp världens bästa människa och skratta hela natten tills man typ somnar. Livets liv, snälla tänk om det var fredag varje dag. Skulle lätt kunna leva så ett bra tag men sen skulle det nog bli lite långtråkigt. Men jag skulle säkert klara av en månad. Jag älskar att vara lat. Blogga snacka och käka god mat. Det är verkligen såå jag. Haha.. ;) Typisk fredag i alla fall! 
Men nu ska jag fortätta vara riktigt social med Clara. Ni får ha en go kväll. Kanske kikar in med något nytt inlägg snart :)
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0