Godmorgon!

Godmorgon alla! Mår ni bra? Det gör jag! :D Idag är det sovmorgon till halv 10 för min del så jag börjar inte förens om nästan 2 timmar. Jäkligt skönt faktiskt! Och dessutom skjutsar mamma mig så att jag inte behöver tänka på att jag ska gå också. Hoppas ni är lika taggade på dagen som jag är. Enligt mig är det jäkligt gött med sovmorgon och det gör denna dagen till något helt bättre. Jag är pigg när jag kommer till skolan och jag behöver inte stressa innan! Precis som det ska vara ju. Så snälla alla lärare, sovmorgon varje dag skulle inte sitta helt fel?????? Tror faktiskt att skolan skulle bli roligare om man började lite senare. Men visst, det är väl vad denna dagen är till för!
 
Nu är mamma ute och går med Wille och när de kommer tillbaka blir det mysig frukost. Levande ljus, varm oboy, goa mackor och massa glas juice. Mamma har också sovmorgon till halv 10 idag så det passar liksom perfa. Idag blir en bra dag, I promise. Dessutom så bestämde jag och Victoria att vi skulle fika på en av håltimmarna tror jag, så det blir mys det med. Skolans Dumle muffins är inte alls helt fel. Hehe. 
 
Men okey, alla tillsammans gör detta till en bra dag! Tillsammans, lova mig det?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0