Helgens planer och annat!

Fredag idag ju! Så himla skönt. Klistra leendet och flyg genom dagen. Åh, äntligen efterlängtade fredag. Visst har veckan gått fort men fredag är något man ändå längtat till. Idag blir det en rätt chill dag i skolan med 3 lektioner och 2 fkn håltimmar.. Eller inte 2 håltimmar men en riktigt lång lunch och sen 1 håltimme. Men det är bara att bita ihop tycker jag! Klaga ger verkligen inget resultat @ al. Sen efter skolan kommer min älskade pappa och hämntar mig och jag åker till honom. Saknat dig papi!!! HOPPAS HOPPAS HOPPAS att min mobil kommt, om den gjort det tillbringar jag hela eftermiddagen till att fixa med den, ladda ner appar föra över nummer osv. Ja ni fattar! Jag är riktigt taggad på denna helgen även om jag inte har så mycket planer. Ska väl mest snacka med Clara på face time antar jag och såklart dra till stallet. Sen så skulle Alvin iväg och spela hockey eller åka skridskor på söndagen så då tänkte jag hänga med och kika lite. Så lite mys blir det ändå! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0