Home sweet home

 Ok, nu har jag landat hemma framför min bby. DATORN. Ska snart ta en varm go dusch och sen käka middag med familjen. :)
Imorgon är det fredag. Alltså serr? Fredag? Känns som om det var måndag igår typ. Känns ju riktigt gött om dagarna ska gå såhär fort. Då är ju sommaren snart här. Men då får dagarna gärna sakta ner lite på farten. Helst ska handbromsen ligga i. Ja, typ så. ;)
Red i alla fall ut idag och det var riktigt mysigt. Det har snöat sjukt mycket idag och snöar fortfarande. Det var nästan jobbigt att hålla uppe ögonen men ändå mys på något sätt. Tog och galopperade rätt mycket idag faktiskt. Bara så Ronny får sträcka på benen och jag känna LYCKA! Tror att om någon sätt oss skulle de tro att vi var galna. Ja men det är vi ju också! Shit vad jag ÄÄÄÄLSKAR min ponnybus. 1 miljon pussar på mulen är han värd. VARJE DAG!
 
 
Åh, denna bilden är väl ändå ganska härlig? Från förra vintern i alla fall :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0