Myys

Inga läxoe nu ikväll. Hur skönt är det liksom? Bara kunna slappa och skita i skolan. Helt och hållet. Har tyska glosor tills imorgon men glömde de i skolan. Skäms på mig, men inget att göra åt. Tyvärr. Får träna på de våra TVÅ håltimmar vi har imorgon. 
 
Sitter i ett samtal med min bby nu. Skrattar och pratar lite minnen och så där. Myys. Det är med bästa vännen man har som roligast. HELT KLART. Resten av kvällen står det chill på. Kanske kollar något avsnitt av gossipgirl och fortsätter snacka med MIN bby. 
 
Men ni får ha en as goo kväll. Lovar jag kikar in här snart igen. Ska tänka ut något bra bra och sedan klicka publicera. Det gillar vi!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0