Ny duschad!

Ok, nu har jaf duschat också. Smörjde in mig med body butter för en gångs skull och nu luktar det mango i hela mitt rum. Såå gott. Haft världens skratt anfall på FT skrattat så att jag fått ont i magen. Twerkat 50 mil bort och skadat knänen. Haha, åh älskar dessa kvällar. När man bara kan släppa loss med bästa vännen. Inga krav eller något. Hoppas på att mamma kommer hem snart så hon kan hjälpa mig med den där uppgiften. Serri, första läxan på huuur länge som helst typ (förutom glosor) och så börjar det såhär. En analys uppgift om typ judendomen. Snälla döda mig! MEN jag satsar på bra betyg, så även om det är piss i pannkakan så måste detta göras. Och det ska bli bra! SKA. :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0