Shit snart 2 år..

Kom just på som hastigast att om bara några veckor har jag bloggat i snart 2 år! Herrergud, time flies! Men det har varit 2 underbara år i motgång och framgång. ALLT började på denna bloggen jag har bytt runt sen början men ändå landat här ändå. På blogg.se där jag känner mig som mest hemma! Alltså 2 år, det är ganska lång tid. 2 år av faktiskt seriös bloggning... Hade ju en blogg 2011 men den var verkligen inte seriös.. Åh, två år. Jag gjorde ingen stor deal av att bloggen blev 1 år förra året, men detta år blir det en surprise på 2 års dagen. Vet inte vad än men något ska jag klura ut, men riktigt kul tror jag det blir!! I cant wait!
 
Om NI vill att jag ska skriva om något speciellt på bloggens 2 årsdag. Kommentera vad ni vill. Det kan vara frågor, önskeinlägg eller att jag kanske ska göra någon video. Vi får se hur det blir, jag funderar ut något riktigt bra! 
 
Tack för att ni mina fina readers finns i både fram pvh motgång. Kämpar MED mig. Tack alla lovers där ute, och haters gör mig bara mycket starkare!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Knäck ett ägg å i ditt huvud.

2014-01-29 @ 14:44:19
Postat av: Nora

Kolla n min blogg: ponnylivnora.bloggo.nu
och Lina älskar dig blogg <3

2014-01-29 @ 17:41:04
URL: http://ponnylivnora.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0