Sjuk gött!

Okey, är igång med min inlämningsuppgift nu. Känns riktigt gött faktiskt! Inne i tänket i religion och allt det där. Sen har jag lite frågor till läraren också. Som tur är gör vi även denna uppgiften på lektionerna! Så då får vi förhoppningsvis bra hjälp.. Aja hoppas det i alla fall! Men TACK mamma för hjälpen jag fick idag. Riktigt skönt att slippa göra ALLT själv och få lite hjälp. Det kan verkligen behövas! :) Nog pratat om läxor!
 
Ska nog ut till soffan en stund nu. Ska nog käka en apelsin och bara mysa framför tv:n med familjen innan jag ska sova! Denna dag har jag diggat riktigt mycket faktiskt! Varit i stallet, gjort läxa, pratat med bby i telefon, bloggat bra osv. Me gusta life just nu! 
Okej jag tackar för mig idag. Stänger ner datorn och nattar alla friends på kiken. Och nattar även er. SÅÅÅÅ godnatt sov riktigt gott alla det ska jag göra! Nattii <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0