Tack för att NI finns

Trött och frusen men glad efter att ha kommit hem efter ett GRYYMT pass! Ronny gick helt perf och lyssnade på mig till 100% Jag hade slut på ideer hur och vad jag skulle rida så Sofia och Pia tyckte jag skulle rida serpentiner och övergång från stilla stående till trav. Åååh, såå nöjd över pållen idag!
 
Nu ska jag slänga i mig lite mat ta en varm dusch och ringa min bby på ft. Snacka hela kvällen! Ska också försöka hinna med att börja lite på en SO inlämning jag har! Mamma ska hjälpa mig med den. Den ska in om en vecka och jag känner jag vill börja i tid så att jag inte sitter sista dagen och ska göra en big inlämning sista kvällen. Känns inte alls smart. Hehe.. 
Imorgon i skolan har vi skridskor igen. Jag KAN åka men snabbt går det inte. Haha alltid sista minuterna när alla typ gått av isen provar jag alltid att åka lite snabbare. Kanske borde lära mig att åka ännu fortare?
 
Hade förresten fått världens gulligaste kommentar när jag kikade in precis. Tack för att ni finns. Alltså SJUKT tacksam för att just DU läser min blogg och diggar den. Jag älskar detta. Min hobby min livsstil. Fortsätt kika in alla!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0