Torsdagmorgon!

Ok, nu är jag i skolan och jag varit ett tag. Börjar om 20 minuter och chillar den tiden fram tills dess. 
Ok planerna i skolan idag då? Jo SO, ElevensVal, Svenska, Språkval och skridskor. Önskar att jag kunde säga "ganska chill ämnen" men nae jag tycker nog inte så. :/ Men sen kommer mamma och hämtar mig när jag slutat vilket är riktigt skönt faktiskt! Sen drar jag till stallet, hoppas att mamma hänger med så att jag kan rida ut! Jag är verkligen sugen på att galoppera ute i skogen nu. Ryser av känslan! Så det håller jag alla tummar och tår för. ;) Men först skoldag! Mumsiga inställda väntar på att få komma ut. Så glöm inte kika in! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0