Bloggbyte..

Jag vet inte riktigt om jag vill stanna kvar här på blogg.se. Bytte hit för att då skulle bloggen gå snabbare men jag vet inte riktigt om jag gjorde rätt val. Här på blogg.se finns MÅNGA stora bloggar. Bloggarna som ligger på topplistan har skyhög statistik, statistik som jag inte kommer att nå. Mitt mål ändå att hamna på topplistan så jag funderar faktiskt på att byta portal. Om jag byter portal kommer bloggen helt klart komma tillbaka till horseworld. Jag älskar den portalen. Så sjukt mysigt och alla bloggar där är underbara. Sen är alla där verkligen insatta i hästvärlden och det gillar jag verkligen. Jag ska verkligen tänka på det har. Om jag ska byta tillbaka till horseworld eller stanna kvar här ett tag till.
Sen är det ändå NI som läser bloggen. Så jag behöver er hjälp!
 
Ska jag byta tillbaka till horseworld?
 
 

Kommentarer
Postat av: Banan

BYT INTE!
Då sviker du mig.

2014-02-23 @ 17:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0