En blogg ni borde läsa!

Lovade ju er en torsdagens blogg men i torsdags så låg ju bloggen nere så vi kör nu istället. Någon dag sent men shit the same. Tror bloggaren kan bli lika glad ändå!
 
DENNA bloggen. Så fort jag kikar in på denna bloggen blir jag glad direkt. Hon med en sjukt söt ponny och hon lika söt. Massa glad energi och sjuka power inlägg. Detta är en blogg jag flitigt kikar in på varje dag och jag blir lika glad varje gång. Jag har läst denna bloggen riktigt länge och det var en av de första jag faktiskt började läsa. Därför är det riktigt kul att läsa bloggen. Tjejen vars ponny var helt outbildad när hon fick den är nu riktigt fin. Det har varit en cool känsla att följa ponnyns utveckling under tiden. Riktigt coolt.
 
Nu vill jag verkligen säga hatten av för dig MATILDA. Du är grym på bloggning och du ger mig en sådan jäkla energi när jag kikar in på din blogg. den är underbar och du är lika underbar du. Fortsätt kämpa och jag är riktigt glad för din skull att din blogg kommit så pass långt som den faktiskt gjort! :D
 
 
Kolla deras utveckling. Helt sjukt, verkligen hatten av Matilda.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0