Foto tips!

Har kolalt runt i några timmar efter foto tips. Känner verkligen att jag behöver tips. Jag vill verkligen kunna fota bra. Speciellt hästar. Har inte hittat något bra tips tyvärr. Jag känner mig faktiskt rätt dålig om jag ska vara ärlig. Haha. Men jag ska fortsätta kolla efter fler tips någon annan dag just nu har jag faktiskt inte ork.
 
Snart ska jag käka middag, magen kurrar faktiskt lite. Idag har jag nästan inte gjort något. Myst med Alicia och skrattat med Sanna och mamma. HÄRLIGT. Annars har jag städat rummet och mest legat i sängen. Mitt huvud har värkt idag också. Tyvärr.. :/
 
När jag inte gör något dalar alltid min blogglust. Den säger nej och jag har inget att skriva om. DÅ när jag har tid att skriva har jag inget att skriva om. Dålig kombo. Haha. Men jag försöker ändå komma med något. Till veckan lovar jag riktigt bra update eftersom att jag har lov och tid till att skriva. Ska iväg till stan två dagar, till stallet alla dagar snacka med Clara och bara mysa massor.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0