Goodmorning sunshines?

Godmorgon alla. Söndag idag då. Känner faktiskt ingen söndagsångest ALLS. För jag har ju faktiskt lov. Jätte skönt! Så ingen skola för mig imorgon eller resten av veckan. Så skönt och jag ska verkligen försöka göra det allra bästa av lovet! Och om ni har skola imorgon så tycker jag att ni också tar och skippar söndagsångesten? Tänk på något possitivt. Skönt att komma till skolan och träffa alla vänner. Något jag tyvärr inte gör under lovet. Medans ni gör det varje dag? Eller tänk på att ni har lov nästa vecka eller tänk på erat lov ni hade förra? Tror allt blir mycket roligare då. Hitta possitiva saker i vardagen istället för att alltid leta efter negativa saker att tänka på!
 
Nu ska jag dra mig ut till köket för att fixa lite frukost. Sen runt halv tio kommer min syrra och hämar mig så håller jag henne sällskap under Alvins träning. Det blir mysigt, han är riktigt duktig faktiskt! Sen så drar jag mig bort till stallet. Planerna för en ritt är heelt oklara. Ingen ide för vad jag ska göra. Tar det när jag kommer dit och får se vilket humör jag är.. Sen kanske jag släpper honom i paddocken lite och myser. Tränar lite och har med oss massa godis. 
 
Kör på en mysig söndag idag. Lång visit i stallet och sen någon film när jag kommer hem. Bloggen uppdateras hela tiden så ni kan vara cool lugna. Vi hörs och ses längre fram på dagen!
 
 
Detta var ett år sedan. Kommer än ihåg hur stolt och glad jag var efter ridpasset. Läs om det HÄR
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin häst!

2014-02-23 @ 12:00:13
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0