Hoppning Ronny!

 
Kommer ihåg detta som igår. En av de första gångerna jag hoppade Ronny och jag var så sjuukt stolt. Tyckte att jag hoppade riktigt högt och jag var huuur stolt som helst över att ha galopperat. Just nu känner jag verkligen att detta kanske inte var det bästa. Men jäklar vad stolt jag var!
 
 
Här var jag också riktigt stolt och glad. Nu ser jag hellre på sakerna jag skulle behövt ändra på. Kanske inte krypa ihop som en boll i galoppen, inte lika flängigt och ha mer fart över hindrerna. Det finns alltid något att ändra på och kommer alltid att finnas!
 
 
Här hoppar jag nog de högsta jag hoppat. 70 centimeter. Jag är än idag stolt över det. Men mindre stolt över sättet jag gjorde det på. Det ser ju inte alls bra ut, jag skriker as hell. Haha. Alltid kul att se vad man behöver förändra på såhär i efterhand!
 
 
Den här videon kollar jag tillbaka på än idag och ryser över hela kroppen. Helt underbart ju! Detta var nog n av de bästa hopptröningarna under hela sommaren. Och tyvärr en av de få som filmades. Det togs massa kort i somras men inte alls mycket filmer. Rätt tråkigt. Men denna träningen alltså. Shit, lycklig ordet. Kanske inte hade den känslan ju då. Men nu, shit ryyyyser. Så härligt!
 
Jag hade en video till som jag ville visa men den hade jag visst raderat från min youtube. Tror att jag har den i pappas dator så kanske lägger upp den när jag kommer till honom nästa helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0