Så tävlingsugen

Känner mig riktigt sugen på att börja tävla nu. Eller i alla fall pay&jump då jag tyvärr inte får tävla Ronny. :) Det lär dröja några månader innan vi kan komma ut på något då vi inte är i någon form alls just nu. Men när snön smält och tjälen släppt i backen så är det dags att börja hoppa igen. Då fortsätter vi där vi slutade förra året. Jag är riktigt taggad faktiskt. Att känna sprången, flyga och landa i galopp. Jäkligt härligt alltså! 
 
Kollade runt på payandride.se där brukar de lägga ut om det är något ute i sverige. Kollade upp på värmland och där ekade det tomt med 0 evenemang. Kollade sedan på skåne där det fanns 140. Jag önskar allt att man bodde lite längre ner.. :/ Riktigt synd att det inte finns något här. Men hoppas på att det kommer att komma upp något när våren närmar sig mer och mer. 
 
Under sommaren ska jag försöka att komma ut på i alla fall 3 träningstävlingar. Förra året åkte vi ju ut på 1. Inte så jätte lyckad och jag vill verkligen komma ut igen och göra ett bättre jobb. Hade ingen aning knappt om hur det funkade när vi var iväg, men nu känner jag ändå att jag vet hur det funkar. Då hoppas jag att lättare kunna fokusera på ritten och att inte vara så jäkla nervös.. Hehe ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sara

Varför får dig ej tävla han?

2014-02-24 @ 18:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0