Såå sugen.

Jag är så himla sugen på nya bilder till bloggen. Känns som om jag kommer med gamla tråkiga varje dag. Inte alls kul.. :/  Men det är riktigt svårt att få bra bilder när det regnar ute och är allmänt mörkt och tråkigt väder. Mamma vill inte hänga med till stallet och jag orkar inte dra ut stativ och allt heller. Känns rätt värdelöst om det ändå inte blir bra bilder. Längtar verkligen till sommaren. Då kan det omöjligt bli dåliga bilder, allt är ljust och fint, grönt över allt och bara allmänt SNYGGT.
Längtar verkligen verkligen! 
 
Är ni lika taggade på sommaren som jag, och är ni sugna på att ta snygga sommarbilder? Vad längtar ni till extra mycket denna kommande sommaren?
 
 
Så här glad var jag förra året dagen innan skolavslutning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0